Party! ... or not ?

Åhh gud vad jag är trött!
Känns som om jag kommer somma när som helst xD
Så om jag inte svarar på msn så kan det be....Zzzzzz..
OH! Ledsen, men iaf..
Evelina sov över här från igår till idag och vi var uppe rätt sent eftersom vi var så smarta att vi satte igång "Sagan om de två tornen" klockan halv elva och filmen är tre timmar lång 8D.
Men det var iaf as bra, haha Golom är ju bara över söt xD <3
Men vi somna väl vid halv tre men tyvärr sov jag väldigt dåligt under natten och vi var tvungna att gå upp kl halv tio eftersom min mamma skulle hämta oss kl halv elva för att köra till teatern.
Och då ge Eve a ride home :)
Sen var det teatern fram till halv tre och sedan hem till pappa igen för att ha gäster.
Lottas bror och hans familj och hennes mamma.
Gay gay gay gay gay gay gaaaaay.
Men sen gick dom tillslut och nu ska jag bara sitta här och ta det lugnt resten av kvällen innan jag ska lägga mig :)
Blir nog rätt tidigt.
Imorrn blir det till farmor eftersom hon fyller år, blir väl kul antar jag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0