Plus que ma propre vie

Måndagen började då precis som förra veckan med Mossen, sådär gick det för mig.
En halv minut bättre än förra måndagen men också en halv minut sämre än i onsdags "/
Stackars lilla Rose låg hemma och DOG av huvudvärk och illamående!
Hon blir nog den första i världshistorien som dör av det, Guinness rekordbok here we come! :D
Tråkigt att Em också hade en av sina "Hata Olivia" dagar, usch och tvi på dom.
Jag känner mig diskriminerad! xD
Hm jag tror jag kommer behöva ha en liten tomte som sitter på min axel och påminner mig om att det är lååånga fängelsestraff för mord, för annars kommer jag nog snart ta en kulspruta och ha ihjäl Jörgen en gång för alla!!
"Dom här tecknen är viserligen på gymnasie nivå  men jag tror att det är kul att lära sig dom ändå"
SÅ I HELVETE HELLER! Jag klara fan knappt av sjuans nivå och du vill att jag ska klara gymnasie?
( %¤#?"&¤* *piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip* )
Lala det gick iaf bättre på slöjden idag :)
Håller på att sy "Mer än mitt eget liv" på franska i korsstyng.

Plus que ma propre vie <3



Woho jag har hunnit ett P! 8D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0