Shopaholics

Dagen tillbringades på Nova lund med Frida och Sandra (Y)
Riktigt trevligt med en shopping dag för en gång skull.
Tyvärr så funkar ju inte min f**kt up kropp särskilt bra i fina kläder så det blev inte särskilt mycket för mig som vanligt -.-
Jag ska cutta upp min äckliga kropp i tusen bitar och slänga den till hundarna.
haha men vi lyckdes faktiskt få Sandra att köpa TVÅ fina klänningar :D
Eller vi och vi , Frida var det väl ;)
Men tillslut hittade jag iaf en fin klänning till avslutningen med Fridas och Sandra hjälp.




Kappahl - 299 kr


Även ett armband med texten  Hope , Love , Faith , Believe


.

Guldfynd, I.me.my - 65. 50 kr



Ihh Twilight! :D





Akademibokhandlen - 199 kr



Ändå rätt nöjd ^^

Men nu ska jag över till Emmett med Twilight och tillbringa kvällen med henne :D
Så går jag inte nu kommer hon antagligen snart komma in med draget gevär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0