Sleepy Head

*gäsp* Zzzz......Ö hö?

Oj, usch jag fattar inte varför jag envisas med att skriva mina inlägg så sent? xD
Antagligen för att jag inte har tid innan och för att jag vill klämma ut allt ur dagen så att det finns mer att berätta om.
Skumm och deprimerande dag och ett stort gräl med mamma som vanligt -.-
Men det blev bättre när jag kom till teatern iaf :) Den får mig alltid på bra humör även om det var rätt trögt idag för alla var  trötta och Lotta skrek rätt ordentligt som vanligt -.-
Men jag har iaf fått exakt alla mina kläder nu :D
+ Maskerna som vi ska ha när vi dansar ^^
Skit coola 8D Pallar inte laddar över bilderna till datan för det är ett jävla klydd för min mobil är sär när det kommer till sånt.

Men dom är iaf bäst och jag gillar dom SKARPT!
Även fast man knappt kan andas i den ena xP
Lägger upp en bild i morrn kanske ;)

I morrn så är det ÄNTLIGEN dags att få prata med min psykolog igen, skönt ska det bli och han kanske fattar denna gången.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0