Sommaren är här!

Mhh..I like the day! :D

Staffanstorp lyses upp av solen och mitt humör är bra idag :D
Även om jag inte är en solmänniska som ligger ute och solar så njuter jag av solen som alla andra, den visar att sommaren är här ^^
Härligt säger jag bara!

Ni får ett litet sommar collage för det <3



Och det är ju även morsdag, så GRATTIS alla mammor där ute!
Min mamma har tyvärr inte fått sin present än för jag och min syster glömde den när vi skulle till teatern (A)
Pinsamt, men jaja det är ju inte presenterna det handlar om ;)


Jag har även upptäckt något STORT!
Jag kan är hästsvans igen! :D BIG MOMENT!

    <--------- Bild bevis! ( Slarvig bild och slarvig hästsvans men ni fattar principen =) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0