The child's laughter rings like silver bells.

Jadå sitter man här igen, hur känner jag mig?
Jag har faktiskt ingen aning.
Jag känner mig helt nollstäld.
Hmm jag har fakitskt ingen som hälst aning om varför.
Men jaja,

Ja det blev ju inget bloggande om min kusin Johns barndop igår eftersom jag sov hos mina kusiner och deras dator går saaaaaaakta xP
Men det var iaf jätte fint alltihop och festen efter var också rolig :)
Så nu är Karl John Vid Bröddén officiellt döpt.
Det ringde även en liten klocka hos mig igår.
För, jag tillbringade mesta delen av kvällen åt att passa min småkusiner, Xenia ( 3 ½ ) och Larissa ( 1 ½ ) och även lite smått Freja ( dotter till Bernadicas vännina ) som nog är i Larissas ålder.
Och jag ÄLSKADE det!
Jag tyckte det var så otroligt roligt att leka och ta hand om dom :D
Jag höll på i flera timmar utan att tröttna och jag blev helt rastlös när någon annan höll på med dom?
Så jag har faktiskt börjat fundera på om jag ska jobba med barn när jag blir älder.
Typ på dagis eller så för jag älskar verkligen barn och dom flesta barn gillar faktiskt mig också :)
Enda sedan jag var liten har jag alltid längtat tills jag själv får barn xP
Så det är kanske något jag ska sattsa på?
Jaja vi får se hur det blir ^^

Jag fick idag låna fyra olika "graviditets" tunikor av min moster :D
Så nu har jag att välja mellan till utklädnings dagen ^^
Usch jag fick veta av Wiberg när jag kom hem att vi antagligen ska vara på badet i morrn :(
JAG TOTAL VÄGRAR ATT VISA MIG I BIKINI / BADDRÄKT.
Slutdiskuerat och sen får Otto säga vad fan han vill.
Nu ska jag få lite sömn så att jag orkar med skolan i morrn :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0