To be, or not to be..

Idag gick hela dagen åt till att repetera teartern, I löööve <3
Men det var rätt drygt idag eftersom vi höll på från kl nio till halv tre med bara 20 minuters paus.
Så man var rätt trött då xP
Nu har jag iaf fått ungefär alla mina kläder som jag ska ha (Y)
Min klänning och mina "revolutions" kläder.
"Maran" kläderna är ju bara svarta  tajts, svart linne och några svart/röda tyggrejer.
Likadant med "Ouvertyren" fast med en tyllkjol :)
Usch tajta kläder är ingen hit kan man säga, Jag och Emelie gnällde ordentligt när vi fick reda på det.
Tur att vi har masker så att man inte ser vem som är vem ;D
Sen när vi kom hem blev det Kinamat eftersom ingen hade orken att laga mat xP
Usch för fet mat.
Men nu sitter jag bara och vilar och lyssnar på musik, det blir antagligen sängen tidigt ikväll för jag är helt slut.



Detta är våra vackra "revolutions" kläder 8D
Haha jag ser inte klok ut och har  inte ens fått min kjol än xP
Men nu har jag iaf en annan mössa, annan blus + kjol 8D
Emelie till vänster, Sara i mitten och Jag till höger, den bjuder vi på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0