Trust

Okej jag måste verkligen take a break från allt detta vampyr grejset, drömde världens sjukaste dröm inatt!
Kan bara säga att ett par vassa huggtänder i nacken är INTE skönt!

Vaknade vid halv två tiden och det första jag sa när jag vaknade var "WHAT THE FUCK?!", lyckade natt med 3 sjuka drömmar -.-
Kommer ihåg alla glasklart 8D
Menmen, efter ha skakat av mig allt det konstiga gick jag och tog en dusch och gjorde mig i ordning för att att åka till min farmor, födelsedags kalas för henne :)
Kul var det eftersom jag även fick träffa min faster, min kusin, hans fru och mitt nya kusin barn :D
Ja nya och nya, han är rätt stor nu men jag har inte träffat honom innan xP
Men han var så OTROLIGT söt! Med blondt hår och blåa ögon <3
Kalaset gick väl bra och det var mycket prat mestadelen.
Farmor drog mig åt sidan senare och gav mig ett halsband i silver som hon hade fått efter att ha jobbat på IKEA i ett antal år när hon var yngre :)



Jätte fint enligt mig, men kedjan är för lång så den måste bytas xP
Men jag blev rörd över att jag fick det och att hon sa att hon ville att jag ska ha det och ingen annan.


Nu är det dags att stänga av datan, precis fått en jävla stor utskällning av min pappa för att jag gick 3 minuter över tiden.

J-A-G H-A-T-A-R D-I-G J-Ä-V-L-A G-U-B-B-J-Ä-V-E-L !!!!

Kommentarer
Postat av: "Mummiedearest"

Älskade!

Som jag njuter av att läsa din blogg. Tack för att du finns.....

Yours for ever!!!!Lööv u!

2009-05-18 @ 08:05:08
Postat av: "Mummiedearest"

...en sak till...Kom ihåg, ingen kan någonsin ta något ifrån dig om du inte tillåter det, t ex små söta kusinbarn. Du bestämmer själv vad du ska låta dig påverkas av.... Puzzzzz!!

2009-05-18 @ 09:24:58
Postat av: Frida

Kapa inte kedjan!!!! Den var mycket finare så! Låt mig iallafall se hur det ser ut innan!

2009-05-18 @ 14:51:11
URL: http://fridawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0