Vampire Knight

Vaknade i förmiddags av att min mobil körde i gång på högsta volym ( Lite halvläskigt eftersom jag precis hade drömt att min mobil ringde ).
Det var Evelina och vi bestämde att vi skulle träffas efter att jag hade städat.
Usch mådde helt sjukt dåligt psykiskt på morgonen :(
Ville bara gå under..
Men när jag sen träffade Jazz mådde jag efter en stund mycket bättre :)
Den lilla langaren visade mig "Vampire Knight" sen när vi kom hem till henne, CURSE YOU!
Såklart är jag totalt fast.
Den är faktiskt jäkligt bra för att vara en Manga serie.



Hehe i morrn är det skola igen.
Usch tvi och spy.
Kill Jörgen KILL!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0