Måndags bio!



Lilla jag som aldrig vinner något vann faktiskt en bio biljett i fredags i en tävling i skolan.
Blev såklart jätte glad och jag han knappt få den i handen innan jag planerade vilken film jag ville se.
Har velat se filmen "2012" länge nu så jag och Evelina gjorde att spontant beslut att vi skulle se den ikväll.
Så vid fem åkte vi in till Lund, såg filmen och gick sedan och åt på Mcdonalds.
Filmen var jätte bra men så jäkla hemsk!
Jag och Evelina höll varandra krampaktikt i handen hela tiden.
Jag MÅSTE skaffa en pistol innan 2012, för om det nu skulle hända så ska jag fan ta mej inte dö på DET viste!

Det var iaf en jätte mysig kväll och en bra start på veckan, tack gumman <3


Fick bara lägga till en tia ;)


<3

Snart,snart,snart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0