S ö n d a g

Shit är det redan första advent? :O
Var tar tiden vägen?
Men det betyder ju dock att det snart är jul!
Äääälskar julen <3

Sov över hos Evelina igår och vi låg och tittade på film och myste som vanligt.
Filmerna vi hyrde var dels en av våra favorit filmer, Blade 1.
Haha jag kom precis på att sist jag såg den var den dagen jag först böjade att blogga.
Den andra var "Public Enemies" som jag och Evelina har velat se jätte länge, den var SVINBRA!
Se den!
Senare idag har jag varit på skyltsöndag inne i Lund med pappas familj.
Det var rätt mysigt faktiskt.

Bara för att jag inte har en egen adventsljustake hemma hos pappa så får ni en liten random bild istället.

Ha en fortsatt mysig första advent <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0