T i s d a g

Nej nu ska jag verkligen ta och rycka upp mig vad det gäller bloggen!
Jag är verkligen skit slarvig på att skriva och då är det ju inte så konstigt om det inte är så många som läser den.
Nu ska det bli ändring och där med basta!

Dagen har flutit på rätt bra.
Vi har fått en drog jag och mina kompisar, att spela Fhia med knuff på rasterna.
Haha det blir värsta turneringarna!
Ska försöka bli bättre med att gå och lägga mig känner jag.
Jag är svintrött och på torsdag kommer vi ju inte hem från bion fören sen på natten ( New Moon, ihh<3 ).
Vi kommer verkligen att vara döda ändå så det gör det inte bättre att vara trött redan innan.

Så nu ska jag sova, godnatt leute <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken klok dotter jag har!!! Är mycket stolt över dig mitt hjärta!!

Kram

Mamma

2009-11-18 @ 10:19:50
Postat av: amanda

vi ses imorgon på new moon :D!

och haha, angående fiha med knuff xD innan idag så poängterade jag och Emelie folk som bara satt och spelade kort i rasthallen hela tiden ifall de inte hade något liv xD? och så gör du likadant fast med fiha med knuff xD, hahahaha! :D

2009-11-18 @ 22:47:26
URL: http://nichtohnedich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0