T i s d a g

Vad gör Olivia uppe så sent?
haha, ja det undrar jag med.
Sitter iaf här och bråkar med Lockerz.com, dom vill inte släppa in mig :'O
Jag SKA in!

Håller även på att ladda ner New Moon, mohaha det går snabbare på min data en Fridas!
Suck it Turk 8D
Hoppas nu bara att den har bar kvalite och inte kraschar min data (Y).

Har precis kommit hem från Frida där jag har varit nästan hela kvällen.
Var dock tvungen att åka in till malmö och hämta min mobil, byta min skor och äta.
Visste ni att om man räknar med alla mina lånemobiler så har jag haft ca 5 mobiler i år.
Och jag har en känsla av att jag kommer behöva en till snart, suck.

Nej nu ska jag gå och bråka lite till med Lockerz och sen gå och lägga mig, küss <3



Jag har märkt att jag nästan aldrig lägger upp bilder på mig själv här, så jag bjuder på en liten crazy egobild från i höstas.
Suck, jag saknar hårfärgen </3


Kommentarer
Postat av: Mamma

INGA FLER MOBILER FÖR OLIVIA DETTA ÅR!!!!!

BASTA!!!!!

Kram

Mamma

2009-11-25 @ 12:04:19

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0