T o r s d a g

Godkväll, ni få men älskade läsare <3

Kom hem för någon timme sen från konfan, vi satt och tittade på en film om rasismen mellan svarta och vita.
Den var riktigt bra men lite föör lång.
Man blev rätt trött i röva ;D
Skoldagen var helt okej, dock så var inte Sandra frisk så jag kunde inte reta henne för att det var min sista dag.
I will make it up to you!
Fick även tillbaka min kära mobil idag, gud vad jag är glad över att slippa den andra "leksaksmobilen" ;)
Den verkade ha saknat mig med för när jag tog upp den ur påsen så stod det på skärmen,

"Jag (L) återföreningar!
Det är underbart att vara hemma igen. Jag har saknat dig!
yada yada yada..
:) "

hihi, jag fick mig ett gott skratt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0