Tillbaka i Sverige

Nu är jag hemma igen efter en hel helg i Danmark med Frida and more :)
Det har verkligen varit stört kul och jag kunde vila upp mig precis sådär mycket som jag ville (även om jag lätt hade kunnat stanna där en dag till).
Jag ska skriva mer om det senare men jag orkar inte nu, bilder kommer också.
Dock så fick resan det sämsta slutet det kunde få.
Jag skulle gå ut ur badhuset och mobilen glider ur handen på mig, far ner i stengolvet och glaset spricker över hela skärmen.
Jag fick tillbaka den från lagningen för TRE fucking dagar sedan!!
Jag började fan gråta så besviken jag blev!
Har inte heller råd att lämna in den så den får vara så nu.
Lägger kanske ut bilder på den senare.

Tschüs <3

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: MULLIG modell? :O Hon är ju tok-smal!!

2009-11-15 @ 20:04:53
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0