091004

Godmorgon bloggen!

Ja det är verkligen ett under att jag är uppe såhär tidigt på en söndag! Ett mirakel?
Nej men min buss går kvart i tolv och ska ta mig till Svedala, träffa Frida!
Saknar henne varje dag så det ska bli jätte kul <3
Dock är busstiderna så elaka så den enda bussen jag kan ta är kvart i tre så vi får inte vara så länge "/
Nej nu måste jag seriöst hitta pappa!
Det stormar fan ute så jag tvivlar på att jag kan cykla genom stan till bussen utan att flyga iväg.
Han MÅSTE köra mig -.-

För er andra så lägger jag ut en bra låt som ni kan vakna upp med :)

Paramore- Where the lines overlap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0