091023

Ja jag vet jag vet, jag har inte bloggat på två dagar.
Men jag har haft lust och då ska man väl inte blogga, ellehur?
Annars hade det bara blivit ett drygt måste inlägg.
But now I'm back in the game!

LOOOOOOOOOOOOV!!
Det började riktigt bra eftersom vi fick sluta mycket tidigare för vi bild var inställd och vi hade No prov så vi fick gå direkt när vi var klara.
Provet gick bra tror jag, jag SKA iaf ha ett G!
Gay jag är helt overflummig och såå glad :D
Detta halvåret kommer bli BÄST!

Halloween firandet med tjejerna den 31 Oktober.

Lanadia med Frida den 13 November.

Twilight + New Moon kväll den 19 November.

Paramore den 1 December!

Julafton den 24 December.

Nyårsafton den 31 December.

Kläppen den ?.

Min födelsedag den 16 Februari.

Den 5 Mars...? Vad händer då?
Tja det vill jag inte säga än för det är inte säker på att det kommer bli av än, ni får veta om några dagar :)
Det är iaf en av mina allra största drömmar som kommer slå in i såfall <3
Och ni som redan vet det, tyyyst ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0