Grattis Syrran <3



Okej så min syster fyllde år i tisdags, but still?
Grattis iaf och hon fyllde 11, you go big girl 8D
Hade kalas för henne idag och det var kul som vanligt med alla små kusiner.
Haha Xenia ( min tre år gamla kusin ) sa helt random till mig "Varför har du ingen bebis i magen?", gud som jag skrattade!
Morfar gav oss presenter från Malorca och min kusin Fritiof fick ett par blinkande glasögon som har var väldigt snygg i, han missbrukade dom hela kvällem.



Efter kalaset stack jag hem till Sandra en stund och pratade om allt möjligt.
Sen blev det en liten kvällspromenad med Igge Bigge Bom Bom.

(Klickbar)

Sleep tight, guys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0