Halloween excited?

Heeii Tweet Tweet birds!

Haha, mina 2 ½ koppar varm choklad från konfan har börjat verka nu märker jag.
Ja jag drack iaf inte 3 ½ koppar som vissa andra *host* Evelina *host* Frida *host* *host*.
Mitt tyska prov idag gick käpprakt åt helvete men annars så har dagen varit bra.
Mer choklad ska det bli i morrn på Kulturnatten, var inte på den förra året så jag tänker göra upp för det iår.
Vet ni vad jag har tänkt på, varför firar vi knappt Halloween i Sverige?
Jag är inne och kollar på Twitter och alla är helt overexcited över att det snart är dags, och vi vet knappt vad det är?
Nej det är svin tråkigt!
Jag SKA iaf ha en stor pumpa iår! :D



Ska ni fira Halloween?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0