Höstens Skönhet



Jag älskar verkligen hösten!
Även när jag gick hem i eftermiddags genomvåt och sen så kunde jag seriöst inte sluta förundras över hur vacker hösten är.
Även om det var grått och vått så fanns alla vackra saker där.
Jag gick förbi ett stort kastanjeträd och jag kunde inte låta bli att skratta lite åt alla dessa tusentals kastanjer jag samlade när jag var liten, bara för att slänga dom i en låda.
Regnet och vinden gjorde så allt luktade så gott och luften var så lätt att andas.

Nej jag har verkligen en kärleksäffar med hösten! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag gillar också hösten :) bilden i det här inlägget var grym!

2009-10-15 @ 23:18:14
URL: http://emmibo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0