Kulturnatten

Godkväll bloggen, eller ska jag säga godmorgon?

Hur som helst, så har dagen varit riktigt kul. Skolan var som vanligt och inget nytt hände precis.
Hem efter skolan och ta det lugnt innan jag stack hem till pappa, den elaka saken har fått sitt vaccin mot svinfluensan redan.
Vi kommer inte få det fören efter Novemberlovet! Kommer bli sjuk innan det svär jag på.
Dock så blev pappa sjuk av viruset så jag är lite rädd för att jag kommer bli översjuk, men det SKA tas!
Det är så sjukt korkat att inte göra det.
Sen på kvällen mötte jag upp Frida och Evelina och vi gick tsm på kulturnatten.
Vi var på församlingsgården och spelade lite airhockey och tittade på en riktigt rolig komiker.
Sen kl tio gick vi på vår första gudstjänst, det var faktiskt riktigt mysigt så sent på kvällen.
Nu sitter vi här hemma hos Frida och spelar Wii Fit, vi skulle ha sovit över hos mig om inte pappa hade varit sjuk.
Vet att Frida tycker att det är tråkigt att vi bara sover här vilket jag kan förstå.

Nästa gång blir det hos mig Frida, jag lovar!

Sov gott <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0