Like a phantom rider , I'm dying tonight.

Åhh gud jag är helt slut!
Tokio Hotels nya skiva har precis kommit ut på Spotify så jag satt upp aaaaalldeles för sent igår och lyssnade.
Piratebay hatade mig så jag kunde inte ladda ner låtarna fören idag.
Men nu finns nästan alla i min mobil!

Syrran fyllde år idag, 11 år!
Grattis! <3
Hon fick en cykel av Pappa,Lotta och Mamma och örhängen och en Micheal Jackson skiva av mig.
Så nu på kvällen har vi firat henne med tårta och te.
Smög över med en bit tårta till Frida sen och vi hade skit kul som vanligt.
Haha jag undrar också Frida varför vi alltid envisas med att vara så sent xD
Nej nu ska jag ockå läsa igenom No:n och So:n innan jag lägger mig.

Natt! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Nya tävlingar hela tiden



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-10-07 @ 20:52:22

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0