Lördag 3/10

Godkväll bloggen

Min dag har varit rätt händelserik faktiskt och jag sov bara till tio, yay me!
Nej men vid halv tolv stack jag,Clara,Lotta och Amalia till Entre och shoppade.
Hittade en tröja från Gina som jag fick av Lotta, tack så mycket :)
Sen hittade jag en present till Clara eftersom hon fyller år på tisdag.
Hon kommer iaf gilla sin present, det är jag säker på.

På vägen hem så hämtade vi upp min farmor och det blev ett härligt möte med mycket beröm för min nya hårfärg och en massa förbanningar över att jag inte hade färgat det innan.
Jag hade ju drass med den hemska färgen (svart) alldeles för länge!
Vid middagen tjatade hon om att hon inte ville bli hundra och när jag sa till henne att hon iaf skulle leva tills hon blev gammelmormor vände hon sig bestämt om och sa " Och om jag inte vill det då? " .
Min farmor och jag är så olika och ändå så lika på många sätt.
Jag både hatar och älskar henne <3


Tröjan jag fick :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0