Ring, Ring?

Nu har min mobil mobbat mig för sista gången!
Varje gång någon ringde mig eller jag ringde dom så kunde jag inte höra dom om jag inte satte på högtalaren, pinsamt eller vad?
Sen gillar den inte min laddare längre så ibland tog den inte emot den.
Så pappa var och lämnade den idag och fixade en lånemobil, kan lätt leva med den i 2-3 veckor.


fin fin lånemobil va? x)

Dagen har varit helt okej och rullat på som vanligt.
Har dock lite ångest över tyska provet på torsdag, det är så grymt mycket vi ska kunna!
Kommer epic faila -.-'
Nej nu måste jag seriöst plugga.

Auf Wiedersehen, Engel <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0