Schrei so laut du kannst!

Jag kan inte fatta det!!
JAG, OLIVIA LINNEA BRÖDDÉN, SKA SE TOKIO HOTEL DEN 5 MARS!!
Fattar ni hur stort detta är?!!

Jag ska se mina älskade killar som har räddat mig så många gånger!
Jag ska ha deras fantastiska musik i öronen och höra Bills underbara röst!
LIVE!
Jag är rent extas!!

Såklart ska mina paranoida föräldrar förstöra hela resan upp och hela resan ner.
Jag får inte åka tåg själv, jag får inte bo själv, jag får inte vara där själv, jag får inte åka hem själv!
Jag kommer inte ens vara själv utan ha med 4 18 åringar!
Liksom, hur kul är det för en 15 åring att ha med sin MAMMA på sin drömresa?!
Men gammla människor är som dom är och deras nöje ÄR att förstöra.

Tokio Hotel hatare varnas.












Kommentarer
Postat av: Du vet vem ...

EN SNUBBE KOMMER UT OCH SÄGER ATT BILL HAR FÅTT EN HJÄRTATTACK OCH KAN INTE SPELA! <3

2009-10-26 @ 21:56:01
Postat av: Anonym

Jag skall med gå :D<33

Träffas? <3:)

2009-10-31 @ 12:02:42
URL: http://sofiaarneson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0