S:t Vladimir VA

Gokväll bloggen.

Sitter här och lyssnar på musik och chattar.
Borde egentligen sitta och läsa någonstans eftersom jag har fem böcker som jag måste läsa ut inom den senaste framtiden och jag är inte ens halvvägs i någon av dom.
Så går det när man älskar att läsa ;)

Böckerna är verkligen svin bra så jag rekomenderar dom till alla!

1. Genom dina ögon - Stephenie Meyer ( The Host på englska.)
2. Känn pulsen slå - Berny Pålsson
3. Vampire Kisses 3 The Coffin Club ( Eller "Kaffe klubben" som jag och Sandra kallar den ;D )
4. Törst - Richelle Mead
5. Fruset blod - Richelle Mead


Som ni säkert fattar så är vissa av dom böcker med bett i, haha men älskar man dessa varelser så gör man!

Ha en bra kväll!<3

Kommentarer
Postat av: Elin

sv: härligt, det är bara bra med mej :)

tack så mkt^^ :)

vad har du gjort idag då?

2009-10-02 @ 21:47:45
URL: http://elinkjp.blogg.se/
Postat av: Elin

sv: hehe okej :)

jag har heller inte gjort så mkt, shoppat lite med min mormor :)

2009-10-02 @ 21:50:36
URL: http://elinkjp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0