This christmas shall be ours!

Haha sitter här nu kl kvart i tre och har precis tittat färdigt på en av mina favorit filmer, The Nightmare Before Christmas.
Den är så söt <3
Har försökt att ladda ner en annan av mina absoluta favorit filmer, Corpse Bride.
Den filmen är verkligen en av dom sötaste ever, dock så hatar mitt nedladdningsprogram mig så jag får inte fram den -.-
Älskar Tim Burtons filmer!

Satt och pratade med Vägg ett tag innan annars har jag inte gjort något särskilt mer i natt.
Nej nu ska jag göra ett sista försök med min film sen går jag och lägger mig.

Ciao!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0