Vardagsövernattning

Sitter här hemma hos Wiberg och växlar mellan datan och Wii Fit.
Det blev en övernattning hos Wiberg ikväll eftersom min mamma ska fira sin pojkvän hemma hos oss så jag var tvungen att sova borta.
Inte mig emot, bara kul :)
Efter skolan så stack jag hem och duscha och gjorde mig i ordning, sen stack jag hem till Frida.
Vi satt och pratade och skrattade en stund innan vi stack till hennes träning.
Jag kan ju säga nu att jag fattar varför hon har så många blåmärken hela tiden.
Jag hade varit död efter fem minuter!

Sen nu när vi kom hem fikade vi och började på det vi som sagt håller på med nu.
Vi ska antagligen snart lägga oss.

Godnatt världen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0