Why do you hate me when I show you nothing but love?

Alltså du skojar med mig?
Gick upp tidigt idag ( fast jag gärna hade sovit myyycket längre ) för att vi skulle på gudstjänst kl 11.
Så när vi kommer dit möts vi av denna lapp:

Gudstjänsten idag den 18/10 kl 11.00 har vi i Bjärreds kyrka.

Liksom hejsan?
Vår konfa ledare My sa att det skulle vara idag, hade kunnat sova så mycket längre :(
Men nog om det nu!
Jag blev ap glad över att Foki vann pris som årets blogg på Blogadwards igår!
Hon förtjänade det verkligen, tsm med priserna för årets nykomling och årets mest orginella.

Grattis sötaste Foki! ^^

Kommentarer
Postat av: Frida L

My, hih hon har jag också haft :D

Jag kan gissa att det är samma person vi snackar om eftersom jag vet att hon flyttade till staffanstorp innan. Hon är jättebra tkr jag ^^

2009-10-18 @ 13:09:27

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0