06/09 Söndag

Okej så det blev inte Entre igår, men vi åkte till Nova istället och jag kunde ändå köpa det jag ville ha ^^ + eyeliner och nytt läppglans <3
Detta var gårdagens Outfit:


Toppen och det vita linnet var det jag köpte :)
Love it <3

Guud vad jag är trött -.- Somnade inte fören klockan fem i går eftersom jag är så smart att jag satt uppe och tittade på "Saw" med Evelina i telefonen ;D Smidigt va?
Men jaja, kalaset hos mina kusiner var kul. Gud vad jag ägde ut dom på Monopol xD Ge mig ett kreditkort och jag är ostoppbar! 8D
Nu om tio minuter ska vi åka och fira Lottas pappa :P

See ya <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Oh vad fint! Passar dig perfekt min rödbeta :*

2009-09-06 @ 12:22:49
URL: http://sorelle.devote.se
Postat av: amandaa

Skitsnyggt! Alltså helt ärligt det sitter asbraaaa! :>

2009-09-06 @ 22:18:52
URL: http://ershaagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0