090916 - Onsdag

Varför envisas skolan med att dränka oss i läxor.
Don't get it. Jaja jag har bara lite kvar på matten och ska ta tag i tyskan nu. Gympan på morgonen var ju inte så lyckad xD Hade fotboll och tja jag har alltid tyckt det är fåningt att springa efter en boll, liksom what's the point?
Så jag uppfann mitt eget spel, bollen sprang åt ena hållet och jag åt det andra. Det var bäst för både laget och mig ;)
Nej nu ska jag sätta mig vid tyskan och lyssna på mer bra musik :)

Ha det! <3

Kommentarer
Postat av: Frida

hahah så jävla typiskt dig xD

2009-09-17 @ 17:15:03
URL: http://sorelle.devote.se

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0