24/9 Torsdag

Hellu alla :)

Nu är snart en till vecka slut, känns som all tid bara rinner iväg.
Men det ska bli skönt att slippa skolan för två dagar.
Helgen kommer bli bäst! I morrn kommer Frida till mig för hennes mamma ska på tjej middag hos oss, har inte sett henne sen sommalovet!:O
Saknar henne som tusan så det ska bli pingvinkul att se henne!
Sen på lördag ska jag och mamma ut och shoppa ^^
Kommer handla min mössa, halsduk och lite annat grejs.
Sen på kvällen ska jag antagligen sova över med Wiberg :D

Haha i morrn ska jag för en gångs skull känna mig kort!
Evelina har köpt nya skor som hon ska ha i morrn, hon är i vanliga fall en centimeter kortare än mig (1.70) men i morrn kommer hon att vara hela 7 cm längre 8D
Sen ska Frida ta med sig sina skor och hon blir 1.74 i dom ;)
Yay! 8D xD

På tal om skor så har jag hittat ett par skitfina skor som jag MÅSTE ha i höst!
Grymt billiga är dom också, 199 kr på Nelly.com :)




11 cm så jag kommer bli lååång xD
Bilden är tagen från Linda :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Riktigt snygga!

De kommer sitta skitbra på dig även om du kmr bli väääldigt lång :*

2009-09-25 @ 15:23:37
URL: http://sorelle.devote.se

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0