26/9 Morgon

Hejsan :)


Sitter här och lyssnar på musik medans jag väntar på att min moder ska bli klar så att vi kan komma iväg :)
Ni får hålla tummarna för att jag hittar allt jag letar efter, surt om jag inte gör det xP
Ska även inviga min "Louis Viton väska" som jag köpte i Turkiet.
Älskar den men jag har inte haft något tillfälle att använda den än.
Men nu så ska den ut ;D

Haha Olivia vidgar sin musiksmak hela tiden känner jag xD
Sitter just nu och lyssnar på japansk musik.
Sångerskan heter Kanon Wakeshima och är en riktigt duktig japansk sångerska :)


Hon är verkligen otroligt söt, man kan inte bli annat än grymt avundsjuk!

En av hennes låtar som heter "Still Doll" .


See ya late! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0