Älskade Människa ♥

Sitter här och saknar min fru något så enormt!
Jag har berättat om henne tidigare i min blogg men jag känner för att göra det igen för hon är en sådan speciell och otroligt viktig person i mitt liv.



Hmm hur ska jag börja...
Jo jag träffade Sofia över internet med hjälp av vår fd vän Elin.
Vi pratade ett tag på bilddagboken innan vi bytade msn.
Sen pratade vi i ca ett halv år om hur mycket vi ville träffa varandra.
Vi kan ju påpeka att våra familjer fick några utbrott på vårt tjat under den tiden xD
Så i Augusti förra året kom Sofia ner till mig för första gången och det bara klickade!
Vi fann varandra direkt och det fanns ingen akward tystnad mellan oss som det brukar göra när man träffar nya männsikor utan vi kastade oss bara om halsen på varandra <3
Sen dess har vi träffats ett fler tal gånger både upp hos henne och nere hos mig ^^
Det finns inga ord på hur mycket jag älskar denna otroligt vackra och underbara kvinnan <3
Har känt henne i snart 1 ½ år även om det känns så mycket längre!

Det värsta med detta är att hon bor på Marstrand som ligger i närheten av Göteborg och jag bor i Staffanstorp i Skåne :(
På det viste kan vi inte träffas på det sätta vi skulle vilja. Vi kan inte sticka till varandra varje gång vi mår dåligt eller saknar den andra och det brukar gå flera månader mellan våra dagar tsm :(

Och det suger.

Tänker runda av med att säga att jag älskar dig något otroligt Sofia Arneson och jag saknar dig jätte mycket, hoppas vi ses på Novemberlovet <3


Kommentarer
Postat av: Frida

Gud vad hon är vacker!

2009-09-23 @ 20:07:05
URL: http://sorelle.devote.se
Postat av: Olivia

Ja visst är hon!:O<3

2009-09-23 @ 21:56:26
Postat av: Sofia

Jag saknar dig otroligt mycket.

Jag hatar att vi bor så långt ifrån varandra, för jag vill kunna träffa dig varje dag.



Första gången jag träffade dig va fan något av det bästa som hänt mig, första gången jag ens fick kontakt med dig va fan också något av det bästa som hänt mig!



Du betyder så jävla mycket för mig, jag önska jag fick krama dig just nu i denna sekund. men som sagt det är en bit emellan skåne och göteborg. ;__;



Vill bara att du skall veta, att du är en underbar människa, jag älskar dig så fuckat mycket, jag saknar dig så fuckat mycket och vad som än händer vill jag att du skall veta att du är min ängel och kommer altid att vara det.



Jag lovar jag skall alltid finnas hör för dig Olivia!

du är det bäsya som finns <333

2009-09-26 @ 18:33:32
URL: http://sofiaarneson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0