Little Snowflake ♥

Min kropp hatar mig verkligen, förkyld som in i och fryser som en galning!
Varför går alla i T-shirt?
Hmm... Jag tror jag kommer mordhota min pappa om han inte sätter på värmen ikväll. *melodramisk*
"Jag kommer inte sätta på värmen fören någon börjar klaga ordentligt"
"Jag anhåller om att få klaga! Jag satt med täcke,en filt,fem kuddar, tjock tröja och jeans förra kväll och jag frös så jag skakade! Räcker det?!"
Nu SKA han sätta på den O.o
När vi väl pratar om att frysa så kan jag gladeligen berätta att jag har hittat min mössa! 8D
Och halsduk men jag har lite problem med att komma på vilken jag ska ha xP

Måste få ut mamma till Nova snart!

Den ser dock rätt brun ut på bilden så jag hoppas att den är svartare i verkligheten.

Kommer antagligen bli den svarta eftersom jag har sett den i verkligheten och den är ÖVERMYSIG! Världens mysigaste matrial :)



Det är rätt komiskt att mössa och halsduk ligger högst upp på min "Måste ha i vinter lista" eftersom jag har HATAT mössor och haldukar hela mitt liv eftersom jag har varit så varmblodig under hela min uppväxt.
Mamma fick nästan aldrig på mig något av det ;)
Men jag har blivit grymt frusen nu det senaste året och är nu den i familjen som alltid fryser när alla andra svettas xD



Kommentarer
Postat av: Evelina -.-

Den mössan ska jag ha ! :O

-.- do'h

2009-09-18 @ 18:26:06
Postat av: Frida

Oh vad fina saker och de kommer säkert passa dig jättebra, kan se mig det framför mig ;o<3

2009-09-19 @ 14:24:13
URL: http://sorelle.devote.se
Postat av: amandaa

hahahaha! men fan vad snygga saker eller vad man säger :D!

2009-09-19 @ 19:51:54
URL: http://ershaagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0