Cold skin and red eyes.

Godkväll alla.

Usch vad jag är trött, varit en jobbig men rätt kul dag :)
Först skolan hela dagen och sen hem till Frida med Evelina och ha jätte kul.
Mycket skratt och en massa prat om elaka Disney xD Galet som vanligt.
Sitter här vid datan och tror att jag ska ska stänga av och gå och plugga lite biologi, läxförhör på onsdag xP
Sen blir det nog att jag lägger mig ner och myser i soffan med min senaste knarkbok " Vampire Kisses ".
Ni som känner mig bra vet att jag är helt såld på vampyrer och har precis lånat hela "Vampire Knight" serien av Tannaz <3
Önskar verkligen att det finns några ute i världen som kan sätta lite spänning i vår sjuka värld ;)
Finns ju inga bevis på att det inte finns.

Vad tror ni, finns det några övernaturliga varelser där ute?


Kommentarer
Postat av: Anonym

va de slagge mellan sandra och caroline idag ? :O

2009-09-15 @ 20:20:09
Postat av: amandaa

I think it does ;)!

2009-09-15 @ 21:27:41
URL: http://ershaagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0