Hemma igen :)

Nu är jag hemma igen och sitter och klyddar med dator xP
Den fick något utbrott för ett tag sen så allt som fanns på datorn raderades och sidorna togs bort. ( Tur att jag knappt hade något på den ) Så nu sitter jag här och återställer allt jag kan, skönt att fixa en egen privat sida + min gamla msn och slippa den uråldriga första msn:n.
Kalaset var rätt trevligt men dock rätt långtråkigt i slutändan eftersom jag mest satt tyst på en stol.
Kalla mig osocial men jag är riktigt trött som sagt.
Lars ( Lottas pappa ) granne har som hobby att baka vackra tårtor så vår efterrätt var sjukt fin :P




Kommentarer
Postat av: Frida

Fan vad fina! :D

2009-09-06 @ 20:27:11
URL: http://sorelle.devote.se
Postat av: agnes

shit vad finna!!!!!

2009-09-08 @ 17:19:37

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0