Inköpen

Nu är jag hemma med alla mina inköp ^^
Ätit middag och hjälpt mig syster att sätta på sina lösnaglar.
Det blev mycket idag och sådant är alltid jätte kul :)

Ny kappa från Kappahl, som jag älskar!
♥ En långärmad blåvitrandig tröja från Carlings
♥ En vinröd "voodoo" tjocktröja från Carlings
♥ Halsduk från Gina
♥ Annat som grejs från Gina
Ögonfransböjare och sminkbortagningspads från H&M

Verkligen nöjd men det är lite synd att jag inte hittade det viktigaste.
Min mössa fanns inte någonstans :(
Jaja det kommer fler dagar xP


Det syns inte så bra på bilden men tröjan är djupt vinröd :)


Dålig bild och ränderna ser svarta ut med dom är iaf mörkt blåa ;)


Bilden gör inte kappan rättvis och den är mycket finare i verkligheten ;)


Mwihihi min halsduk är mysig :'>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0