Komm und Rette mich..

Det har egentligen hänt rätt mycket både igår och idag men jag HATAR verkligen den här dagen och jag har ingen lust att berätta om den.
Jag är ledsen men jag tror detta blir den enda uppdateringen idag.

Ben som knäcks
Tarmar som spräcks
Halsen ska strypas
Fingrar ska klyvas
Hjärnan ska jag stycka
Ögonen ska jag utåt trycka
Skinnet ska dras av
Blodet bildar ett klumpigt hav
Ett berg av kött
Det luktar inälvor
Det stinker dött
Nu finns bara styckbitar av dig kvar
Hämden är ljuv
Hämden är underbar


Man kan ju inte vara snäll helatiden.


Kommentarer
Postat av: Frida

jag tyckte mycket om dikten/låten (A)

2009-09-08 @ 21:03:59
URL: http://sorelle.devote.se

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0