Tävling!

Japp nu är jag med i en ny tävling igen, man får ju aldrig sluta hoppas ellerhur? ;)
Även denna gången så är det Foki som håller i den och hennes blogg hittar ni här.
Vinnaren i den här tävlingen får ett valfritt smycke från Cocoo.se som är en sida med lite annorlunda men väldigt fina smycken :)


Jag har valt ett klockhalsband som jag tyckte var väldigt vackert + att det påminde mig om min farmors klocka som jag alltid ville ha när jag var liten :)
Vem vet, denna gången kanske jag får "den" ^^

Så nu tycker jag att ni ska gå in på Fokis blogg och checka in tävlingen och se om det är något som ni är intreserad av.

Alla har lika stor chans att vinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0