Wake me up when september ends.

Alltså detta är fan ta mig min oturs dag!
Det är inte klokt och det är så typiskt mig så att man kan kissa på sig! x'D

Hela dagen gick bra och jag fick ett sms där det stod att mina saker kunde hämtas på ICA, woho tänkte jag!
Min Mp3 har kommit!
Sen sticker vi hem till Frida för jag behövede hämta mitt legg och hon skulle byta om.
Flummig som jag är så ska jag härma en sak ur filmen Anastasia när vi står i hallen, så jag far upp med mitt ben i luften med hopp att min sko skulle flyga av och hamna lite längre bort.
Och nog flög den av alltid, rakt upp i luften och träffade Fridas glastaklampa med ett kras och den flög ner på golvet och krossades i tusen bitar.
Vi bara stod och tittade på den en stund innan Frida började skratta och jag stod och ojade mig och jämrade mig " Nej nej nej nej! FÖÖÖRLÅTT FRIDA!!"

Seriöst, Förlåt Ann-Charlotte!!

Sen efter att vi hade städat upp så stack vi och hämtade paketet och min plattång och mina filmer låg där i men inte min Mp3. Först trodde jag att det var ett misstag men så sa Frida att min popcornmaskin inte heller var där.
Så kom vi på att det skulle komma ett till sen för detta bara hörde till det ena förtaget.

Doooh! Jag som hade längtat efter min Mp3 xD

TYPISK Olivia dag! (Y)


Kommentarer
Postat av: Tina

Sv: yesss :)

2009-09-29 @ 22:27:00
URL: http://tinaangel.blogg.se/
Postat av: Leia

Jobbigt med otursdagar :S

2009-10-01 @ 16:07:38
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0