Can I drive you home, can I crash into your life?

Sitter just nu i soffan, läser bloggar och lyssnar på Tokio Hotel.
+ att jag känner mig rikigt äcklig, behöver verkligen duscha xP
Jag ska snaaaart.
Jag.orkar.inte.vänta.längre.på.konserten!
Vill dit nu! :'<
Hmm vad ska jag skriva om?
Finna ju inte direkt sådär övermycket att skriva om :P
Kan skriva att igår var jag hemma hos Frida och hjälpte henne att riva ner tapeterna i hennes rum.
Dock hade Sandra och hon redan rivit ner hälften när jag kom, Sandra gjorde det som ett patetsikt straff för att hon var sur på mig.
Men det var kul att riva ner stuff, dock kliade det på hela kroppen när man var klar xP

Nej nu finns det inte något mer att skriva om så nu ska jag hoppa in i duschen och sen se om Frida fortfarande är intreserad av att träffas :)

Haaj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0