I'm electric, I just want to dance!

Haha detta är första gången jag uppdatera två gånger på samma dag på flera månader!
Okej tekniskt sätt så är det inte samma dag eftersom den är tolv men aja i principen iaf ;)
Kalaset var mysigt och lite långtråkigt precis som släktkalas ska vara och jag är MYCKET nöjd med mina presenter.
1500 kr och ett vackert halsband med en skyddsängel :)



Jag kan ju lugnt säga att dessa 1500 kr fick många av mina problem att fara rakt ut ur fönstret.
Det känns så sjukt skönt kan jag säga!
Tanken på att jag ska mer pengar om två veckor gör mig också så glad, det är ju släktkalaset hos pappa kvar ;)
Nu är pengarna till Tokio Hotel biljetten, piercingen och Fridas present fixade.
Nu ska jag bara komma på vad jag ska ge henne, fantasi = R.I.P
Nej men jag och mamma ska iväg i morrn och se om vi kan hitta något :)



Btw, här kan ni se min tårta.
Tanken men tårtan var att det skulle vara en stor fyrkantig tårta med hela bilden som topping.
Dom gjorde då fel och gjorde den rund och satte bilden där nere och sylt runt omkring.
Bilden blev då extremt liten och man ser nästan inte detaljerna på tavlan alls, ansiktena är helt utblurrade och ballongerna på himlen syns inte alls.
Mamma sa att vi skulle fixa så att jag fick min rätt tårta vid ett annat tillfälle istället men från det stället kommer det inte bli.
Jaja, den var iaf god.

Tschüs <3

Kommentarer
Postat av: Agnes Johansson

Ja grattis i efterskott, märkte att du tyckte att det var lite långtråkigt ;) Det ser man på dej om du tycker det :) men det är det jag gillar med dej, man ser om du är glad eller ledsen :)Jaja, tur att tårtan också var god, synd bara med "designen" :( annars hade det nog varit väldigt fin :)jaja det var allt för mej :D



(förästen så måste vi 2 se på slutet av corps bride & new moon ;) vi får bestäma en dag :D)

2010-02-28 @ 08:48:15

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0