I've been wating for a miracle

Okej denna dagen har varit såå bäst!
Mamma och åkte som sagt ut och letade present till Frida och det tog ett tag att hitta den kan jag säga.
Men tillslut hittade jag något som jag hoppas att hon ska gilla :)
Sen hittade jag kläder till hennes fest på lördag som jag är hyfsat nöjd med så där gick ännu en ångest klump bort.
Fixade även lite små prylar som jag har behövt länge, så det var verkligen på tiden.
Så det ändå jag har kvar nu idag är ungefär 20 tal matte (Y)
Så nu ska jag sätta mig vid det så att jag får det överstökat sen kommer jag väl sväva på små vita moln x')

Skriver nog mer ikväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0