Kiss and tell, everybody else that you're at your best!



Okej trotts att min tårta gick åt helvete så ska jag inte sura :P
Får försöka igen nästa år right? Lite dåligt bara med tanke på ett det var en stort bageri som hade bakat den?
Men nu ska vi iaf ha släktkalas för mig om någon timme och vi hoppas på mycket pengar, ellerhur?
Alla håller tummarna!
Så att jag kan få min älskade piercing någon gång <3
Haha tja ja som ni ser ovan så testade jag min nya webbcamera, härligt att mitt hår nästan blev naturligt rött på bilderna (Y)
Äh vafan, så hemskt ser du väl inte ut på mig ellerhur? ;)
Sitter just nu också försöker ladda ner Corpse Bride för femtio elfte gången, men jag tror nästan att det funkar nu. *hoppas*
Mitt humör är faktiskt förvånatsvärt bra idag, underbart!

Nej nu vet jag faktiskt inte vad mer jag ska skriva om så Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0