My head is full of nothing, I see my shadows passing by.

Som sagt, mitt huvud är fullt av absolut ingenting.
Det ända jag har gjort hela dagen är att sitta inne på mitt rum med min söndriga laptop och titta på filmer.
Söndriga? Ja ni hörde rätt, den är sönder efter mindre än en vecka.
Så ni som nu tycker det är så överdrivet roligt, skratta ni men kom ihåg att om ni hade varit mig så hade ni varit skit förbannade ni också.
Oh visst, jag har även duschat två gånger på ca två timmar.
Efter att ha kommit ut ur duschen luktandes av både jordgubb och oliver så kände jag att det räckte.
Jag är sjukligt utråkad, vill bara slå något men det låter jag bli.
Skulle igentligen varit med Evelina idag men hon blev insnöad så hon kommer inte fören i morrn.
Jag var duktig och gick upp redan kl 11 idag men det ångrar jag väldigt mycket nu, kunde lika gärna sovit bort dagen så hade den kommit till lite nytta.
Så nu ska jag fortsätta sura som en treåring.



I'm standing at a broken door, there is nothing left here anymore. The room is cold, It's making me insane.


Kommentarer
Postat av: Agnes Johansson

Ojdå det var ju inte så roligt :( Om du e så utråkad kan du bara smsa mej lite :)

2010-02-23 @ 14:06:44

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0