Summer breeze.

Jag kan ärligt inte beskriva hur mycket jag saknar sommaren just nu.
Jag är så sjukt trött på vintern och kylan att jag bara vill spy på den!
Tänk att bara få ligga i parken i tunna kläder med en person du tycker om och bara känna solen värmer huden.
Halsduk,mössa och dunjacka undanstoppad och min älskade skinjacka på hängaren <3
Nej nu räcker det med denna äckliga snön, ge oss värme!
Undertiden man väntar så är det mysigt att kolla igenom sommarbilder från andra härliga sommrar, tänker lägga upp lite gamla favoriter.




















(smått äcklad av bilden, but you get the point)

Hoppas att man får ta nya härliga sommarbilder snart igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0