We rather like to be dreamers <3

Jag har inte skrivit i min blogg på aplänge men jag fick ett ryck nu och tänkte att jag skulle skriva lite.
Vill ni veta något roligt?
Jag ligger faktiskt just nu i min säng och bloggar från min nya laptop!
Fyllde 15 år igår så vi kan ju säga att jag fick en underbar födelsedagspresent.
Det är en mörkblå Acer och jag älskar verkligen den även om den slukar batteri som en hel ko.




Snygg va? <3

Från mina tjejer fick jag skivan "Riot! by Paramore" ( vet att du är avundsjuk Sandra ;) ) och ett presentkort på skivlagret.
Blev man väldigt glad för <3
Nu ska jag berätta något annat roligt, om 20 minuter är det bara 15 dagar kvar tills jag ska se Tokio Hotel i Göteborg! Extas!
Ska äntligen få se killarna live efter ca 2 års lyssnade, dream come true <3

Jag vet faktiskt inte om jag tänker fortsätta blogga.
Jag har tänkt många gånger på att sluta helt men ha kvar bloggen för att titta tillbaka senare och skratta.
Många av mina kompisar har lagt av helt, tex min ena kompis som uppdaterad mer än 3 inlägg och dagen i flera månader har precis tagit bort sin blogg helt.
Men jag känner ändå att jag inte är redo att sluta helt, jaja vad som händer kan bara tiden utvisa :)


Kommentarer
Postat av: Agnes Johansson

Grattis :D jätte roligt att du fick en data nu ;) vet ju hur mycket du har tjatat x) && nu är du BYXMYNDIG!! HAHAH.... ne skojar bara började bara tänka på det du sa i kläppen :) funny funny. Jag minns när vi va små && hade jätte roligt utan datorer...O.o låterlite wierd nu att man inte använde datorn xp. Men nu är du min lilla 15 åring så GRAAATTTISSS :D

2010-02-18 @ 15:45:26
Postat av: Tannaz/Leah/Beta

yayyy!! du bloggar!!! :D

2010-02-19 @ 18:57:57

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0