andrajanuaritvåtusentio

Mitt hjärta har verkligen skenat på alla håll och kanter idag.
Jag vaknade vid tre av att Clara säger att vi inte har någon dator, jag hade knappt vaknat så det blev bara ett "huh?" till svar.
Hon sa sen att datan hade kraschat men att mamma hade fått den utbytt redan.
Jag trodde verkligen att jag skulle få en hjärtattack!
Alla mina bilder, musik, filmer ja ALLT sen tre års tid, fanns på den andra datan!
PRECIS ALLT!
Alla mina minnen var borta och det fanns inget jag kunde göra åt det.
Bölade som en bebis i flera timmar.

Mamma kom hem men en ny dator + en vädligt rolig överraskning.
En ny minilaptop som jag sitter och leker med nu (A)
Men mit humör var ju ändå kraschat men så kommer mamma på det smartaste hon någonsin har tänkt på!
Hon hade gjort någon sparning dagen innan på datorn som hon kappt visst själv att hon gjorde!
Och allting fanns där!!
Fattar ni hur himla glad jag blev? :''D
Älskar min mamma <3

Nej nu ringde Sandra precis och babblade något om någon födelsedagsfest hon hade.
Får gå nu och se vad hon svamlar om x)

Ha det bra! <3


Kommentarer
Postat av: LYDIA

Är du möjligtvis ute efter en ny, vårinspirerad bloggdesign? Lucky you, för jag lottar ut en sådan hos mej! Bara att kommentera inlägget (som jag länkar) enligt beskrivningarna :) Åsså hoppas på turen såklart ;)



http://lydiajosefine.blogg.se/2010/january/tavling.html

2010-01-04 @ 22:47:35
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0