M å n d a g

Åhh, är det måndag IGEN?
Palla en till skola vecka, VILL INTE! * Tjurig femårings röst* x)
Fick reda på idag att vi ska ha ha matteprov den vecka jag är och åker skidor så jag måste göra det tidigare.
Kommer epic faila för det är svåååårt!
Men jaja jag får väl försöka så gott jag kan x)
Jag funderar på att ändra min design på bloggen, var ju ett tag sedan.
Kanske skulle vilja få mig att skriva lite mer också?
Men jag vet inte hur jag vill ha den "/
Hade jag haft pengarna så hade jag betalat någon för att fixa den men dom måste jag lägga på viktigare saker!
*Host* Piercing *Host*


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

I need your name, honey :)
Kommer du hit ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg som jag kan läsa? :)

And now, what do you have on your mind?

Trackback
RSS 2.0